neděle 5. května 2013

Inspirace ke květnové výzvě od Tap

Napsala: Petra - Tapeva


Když Lenka vyhlásila na svém zbrusu novém blogu challenge na květen, začaly mi hlavou běžet "zelené myšlenky"...ještě si dobře pamatuji, že kdysi zelená nebyla vůbec má oblíbená barva, spíš naopak. Postupem času se ale člověku mění chutě, žebříčky hodnot a v neposlední řadě i barevné preference. A z opovrhované zelené se stala poměrně oblíbená a používaná "kamarádka".

Proto jsem se rozhodla, že nezůstanu sedět s rukama v klíně a z krásných papírů, které z Lenčina obchodu mám, vytvořím něco květnově zeleného: dárkovou kabelku ze Dni matek!

Návod nebylo třeba dlouho hledat, mám ho už od loňska na svém blogu. Navíc výroba je opravdu snadná: stačí jen narýhovat a zohýbat třicítkový papír (viz nákres na blogu), dolepit klopu a opatřit ji zapínáním, dvěma otvory na vršku klopy provléci šňůrku či stuhu (nebo nemusíte dělat dírky a ouško můžete vytvořit z pruhu papíru a přilepit, případně připevnit dvěma hřebíčky)...a pak už jen podle libosti dozdobit.









Moje zelená krabička-kabelka je hotová.
Těším se, jak zelenou barvu použijete vy! :)






Žádné komentáře:

Okomentovat