čtvrtek 2. května 2013

Troška kanafasové inspirace

Tak jsem si před časem pořídila krásné volánkové prýmky se vzorem drobounkých kostiček. Věděla jsem co s nimi, jenže byly odsunuty a uloženy na kupu dalších stuh a krajek. Původně byly určeny na šití, ale proč je třeba nezkusit použít také na přáníčka? A tak sem si dnes k večeru od testů odskočila na chvilinku do pracovny a přináším malou inspiraci na to, jak využít volánkové prýmky, které najdete v mém krámku.

Použila jsem:

A tady už jsou dvě hotová přání









Děkuji za nahlédnutí a milé komentáře.
Určitě se taky pochlubte ;-)




1 komentář:

  1. Vždycky jsem nad těmi prýmky (i stužkami) uvažovala, protože se mi líbí, ale evokují mi buď miminka (pastelové) nebo kuchyni (výraznější barvy)...tenhle můj soukromý mýtus právě padl! :-O Vypadají zajímavě a tak nějak příjemně domácky. :)

    OdpovědětVymazat