středa 29. května 2013

Výzva - červen 2013

Nějak to utíká. Než jsme se otočili, bude červen. I když to podle počasí moc nevypadá, je to tak... A co vás čeká tento měsíc? Původně jste měli tvořit jen podle barevné paletky. Ale nakonec přišel nápad a bude to o něco těžší ;-)

Když jsem totiž naposledy seděla v pracovně, můj pohled padl na moji opravdu velkou a hodně vysokou krabici se zbytky papíru. Přiznávám, že není jedna. Jsou dvě... a obě přetékají. Z něčeho udělám výseky, něco poslouží jako podklad. K tomu všemu jsem si oblíbila papíry velikosti 6x6. Jenže když je zaříznu, zůstanou zase zbytky - úzké proužky. A tak se to kupí. Vyhodit je mi to líto. A tak jsem trošku zalovila - zagooglila, prošla Pinterest a oprášila paper piecing... Dokonce jsem vytvořila pár přání pro inspiraci a na blogu je najdete během příštích pár dnů.... A co bude tedy tématem měsíce června?

Téma měsíce června:

PROUŽKY

Zadání:
Vytvořte jakýkoliv projekt z papíru - přání, stránku do alba, záložku, krabičku... fantazii se meze nakladou.

Podmínka:
Na projekt použijte zbytky papíru - proužky.

Barvy měsíce června:
Použití barev z paletky není podmínkou, ale kdybyste ve svých zbytkových košíčcích něco podobného objevili, bylo by to fajn ;-)






Fotografii zhotoveného projektu zašlete do 23. června 2013, 21:00 hodin, na adresu info@lena-art.cz, do předmětu e-mailu uveďte ,,výzva červen,,

Všechny došlé projekty zveřejním zde, na blogu, v úterý 25. června.

A o co se bude soutěžit?

Opět budeme soutěžit o sadu papírů. Tentokrát jsem vybrala novinku z našeho sortimentu - kompletní sadu papírů 12 x 12 kolekce The Queen's Heart (6 čtvrtek) s archem visaček a balíček bílých kytiček.






Těším se na vaše příspěvky :-)



1 komentář: