sobota 2. listopadu 2013

U úúúúž

Haló, je tu někdo v tuhle pozdní hodinu?
Doufám, že jo ;o)

Jsem ták ráda, že vám všem ty moje rychlofrčky ještě pořád slouží :o)
(pro ty, kdo neví a netuší - holky od Kukače, tuším vloni? dostaly malou, narychlo šitou kapsičku)




Ale nyní už k hádance.
Hmmm, krásné látky... tak ty nee. Ne že bych na to někdy nemyslela, ale tohle mne přešlo už hooodně dávno. Ty přenechám jiným. Tak jako barchet - úžasnou bavlněnou látku.
Kapsičky - tak ty bohužel byly... už nejsou... zatím. Spolkl je jarmark a další musím vyrobit ;o)
Textilní košíky... ty taky bohužel nee, možná časem, zrovna tak jako kabelky, jsou v plánu :o)
Pak tu máme tip od milé neznámé - obaly na knihy. Hmmm, tak ty taky ne...
Polštáře budou. Dokonce zdravotní, v několika velikostech, jen je nafotit... Ale ty na fotce taky nejsou.

Hádanku uhodla jako první Klára.

Na fotce jsou hotové peněženky.

Takže gratulace veliká! Balíček poletí do Rožnova.

Díky za prima den.

Lena


PS: Někdy bysme to mohly zopakovat, co vy na to? Jste pro?



8 komentářů:

  1. Tak přece...Klárko, gratulace veliká :-)))...a pak že nevyhraješ

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem si ráno byla jistá...ale pak mě rozviklaly děvčata...a to mě ještě hned jak jsem odeslala komentář napadlo, že by to mohly být obaly na knihy. Mám moc velkou radost, to je snad poprvé co jsem něco uhodla a vyhrála a ještě takovou nádheru. Moc děkuju. Bude se mít u mě dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys viděla, jak jsem se nad tím tvým polemizováním usmívala :-)))) Ještě jednou gratuluji! Já vím, že se u Tebe bude mít dobře ;o)

      Vymazat
  3. Kláry gratuluji :-) krásná výhra...

    OdpovědětVymazat


  4. klárko gratulace, výhra je super.

    OdpovědětVymazat
  5. Ha gratulace, Kláro! ;) Užij si ji - vím, o čem mluvím. Jednu Lenčinu mám - ovšem já si ji pitomě šetřím doma (Lenka mě zabije!!), abych ji neumazala... Lenka sice tvrdí, že tu svou běžně pere v pračce a neuškodí jí to (peněžence :-p...), když já se bojím. Bojím se, že ji vyperu/usuším blbě, že si ji zničím... Tak na ni zbožně koukám. :D (Šmarjá, já TAK nesnáším, když TOHLE dělá někdo s mými výrobky!! :)))...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))))))) sem tak nad nima seděla a říkám si, že by mne zajímalo, jestli jsi ji konečně prala... pak mne napadlo, že určitě nee, že ji sušíš někde v šuplíku a sem tam na ni mrkneš... a bingo! Praní na 30° jim neuškodí, nesmí se bělit a ždímat, takže mokré uhladit, pověsit, nechat okapat, vysušit...

      Vymazat