neděle 1. prosince 2013

Adventní info a novinky

Přeji vám všem krásnou první adventní neděli a vítejte u dnešního mini informačního blogu.

Co je nového, co se chystá a co vás nemine?

Jako první je tu malé info ohledně odesílání Vašich objednávek v měsíci prosinci. V 99% balíčky v současné době odesílám nejpozději druhý den po připsání platby na účet. V předvánočním shonu se ale může stát, že se o malinko zpozdím - to znamená, že pokud bude například platba připsána ve čtvrtek večer a já budu celý pátek na nějakém jarmarku, Váš balíček odejde nejpozději v pondělí. Pokud přesto hodně spěcháte, napište mi prosím, pokusím se vyjít vstříc. Na jarmarcích jsem nepravidelně a bližší info naleznete vždy na webu nebo na našem  Facebookovém profilu.

Pak tu mám malou novinku. U příležitosti vydání nového e-zinu Scrap! jsem pro vás připravila sadu kolekce 9th Wawe za akční cenu. Určitě si ji nenechte ujít. K dispozici je 10 sad, tak neváhejte, akce se nebude opakovat :o)


A také přináším mini ochutnávku z novinek, které čekají na celnici, držte palce, ať jsou brzy doma. Bedlivě hlídejte, ať vám neutečou, budu naskladňovat hned jak dorazí :o)





Přeji vám všem krásné adventní dny.
Vaše Pampelína Lena


zdroj: Pinterest







3 komentáře: