sobota 3. května 2014

Copak jste dnes dělaly?

Jak jste strávily dnešní den? Prací? Nakupováním? Soutěžením? Tvořením?

Pokud jste smutnily, že jsem nevyhlásila pro dnešní den žádnou soutěž, tak nesmutněte. Soutěží dnes bylo všude dost a dost a my si to vynahradíme velmi brzy ;-)

A jak jsem trávila dnešní den já? Z části pracovně (obchůdek funguje i o víkendu), z části jsem se věnovala rodině ( uklidit, uvařit, něco málo upéct ke kávě...) A taky zbylo trošku času na tvoření.

Už delší dobu mám na stole položenou šestkovou sadu The Queen's Heart od 7Dots Studio. Moc se mi líbí, ale dosud jsem neměla čas ji vytáhnout a na něco použít. Až poté, co mi přišly šestkové chipboardové desky uzrál v hlavě plán na malé album. Výsledek je nakonec úplně jiný, než byl původní záměr,, ale tak to bývá ;-)







Děkuji za nahlédnutí a přeji Vám krásný zbytek víkendu!

Vaše Lena

5 komentářů:

  1. dnes se věnuji celý den scrapbookingu - jak jinak,když máme ten svátek :-D
    Danas

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem dnes bohužel byla pracující. Až teď , žjišťuji, že probíhaly soutěže. Ale neva, uvařila jsem si teď kafíčko a dívám se různě na ty vyrobené krásy, co šikovné ručičky vyrobily do soutěží...užívám si ten den scrabookingu. ;-) Album se Ti povedlo moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  3. U nás se slavilo...tedy ne přímo den scrapbookingu (i když jsem ráno narychlo dodělávala přání), ale narozeniny
    Alča M.

    OdpovědětVymazat
  4. Záměr neznám, ale výsledek je fakt krásný. Dnešek jsem strávila hodinkou nákupů a pak utíráním nudlí a vymýšlení zábavy dvouletému synovi. Je nachlazený, tak ho nic moc nebaví. Snad to brzy přejde a taky se budu moc vrhnout na tvoření :) Irena

    OdpovědětVymazat