neděle 27. července 2014

12 tags of 2014 - JULY

http://timholtz.com/wp-content/uploads/2014/06/DSC00428.jpg 



Uuuuuž ji mám. Konečně. Nějak jsem se k ní nemohla dostat. Ale i tentokrát stíhám. ;-)
Malinko jsem bojovala s materiálem.Hlavně s hlavním motivem. Místo koníka jsem chtěla použít rybičky, jenže ty už se objevily, a tak jsem si nakonec razítko milého koníka objednala.


Postupovala jsem stejně jako Tim. Nabarvila pozadí pomocí Distress ink. Místo bublinek jsem použila puntíkovou embossovací kapsu. Koníka jsem natiskla na bílou čtvrtku, vystřihla, nabarvila a zatřela krakelovacím lakem.

Mořské dno je z hrubého dekoračního písku - média a po zaschnutí je dobarvené Distress inkousty. 
Pak už jen zbývalo pohrát si s vrstvením dobarvených větviček a lístků... Vše důkladně přilepit pomocí Diamond Glaze... a je hotovo :-)





Děkuji za nahlédnutí a přeji vám krásné letní dny.


4 komentáře:

  1. Fešák zelenej! :) Líbí se mi ta spousta rostlin, co má kolem sebe...ten se má! :) Krásná visačka, Lenko.

    OdpovědětVymazat
  2. moc povedená - obdivuji ty bublinky - vypadají jako "živé"

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná. Líbí se mi víc než ta Timova :-)

    OdpovědětVymazat