čtvrtek 14. května 2015

Twinkling H2O's

Byla jsem na ně zvědavá.. jaké asi budou? A co? Akvarelové barvičky Twinkling H2O's. Netrpělivě jsem je vybalovala a tišila nutkání hned si pár kousků odložit pro sebe. Napřed jsem odolala ale pak mi to nedalo.. :o)



Pár barviček bylo popraskaných tak se nabídlo je vyzkoušet.

Barvičky jsou v malých plastových kelímcích a jsou suché a pevné, nedrobí se... jediná nevýhoda je, že jsou poměrně dost křehké a asi tři kelímky dorazily s rozlámanou barvou.



Hned se nabídlo vyzkoušet jejich zcelení. Rozlámané kousky jsem zalila vodou, tedy spíš troškou vody a nechala je namočené. Asi po hodině barva povolila a šlo jí zamíchat.



Párkrát jsem ji promíchala a odložila na místo, kde nehrozilo převrhnutí a nechala schnout. Asi po dvou dnech, když jsem se vrátila do pracovny, byla barva suchá a připravená k dalšímu popužití :o)

A jaké tedy jsou? Mají hezké odstíny. Jsou třpytivé. Ale ne moc...

Stačí je trošku postříkat vodou a nanášet houbičkou nebo měkkým štětcem. Já jsem vyzkoušela štětec a zlatý odstín:


Zkoušela jsem jak se chovají na různých čtvrtkách. Nejprve jsem běžnou scrapbookovou čtvrtku potřela Gessem a po zaschnutí na ní přes šablonu nanesla Gesso. Po úplném zaschnutí jsem povrch lehce postříkala vodou a štětcem nanesla zlatou a oříškovou barvu




Barvy se díky Gessu nevsakovaly do čtvrtky a zůstaly na povrchu. Vše ale celkem rychle uschlo a povrch zůstal krásně jemně perleťově lesklý, barva a třpytky se vůbec neotírají



Dále jsem použila bílý scrapbookový papír vyšší gramáže na který jsem nanesla přes masku Gesso a nechala zaschnout



Vybrala jsem si oříškovou a tyrkysouvou barvu a nanesla je na čtvrtku




Třpyt na nich není skoro vůbec patrný. S barvami se pracuje velmi hezky. Po nanesení je můžete vysušit jako když barvíte pomocí Distress inkoustů. Když je po vysušení opět postříkáte kapkami vody a vysušíte, vzniknou hezké kapky a flíčky


A takto to dopadlo. Určitě neskončí v šuplíku a brzy je použiju znovu




A použití? Třeba jako podklad na přání ;-)





Tak co, vyzkoušíte je také? Určitě se pochlubte!

Lena


3 komentáře:

  1. Hmmm...přemýšlím. Díky avizovaným třpytkám jsem je odsoudila do kategorie ,,nechci", ale kdyř čtu Tvoje komentáře a detailně prohlížím obrázky...váhám, váhám! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Třpyt je velmi decentní, určitě pár kousků stojí za to mít :-) Vyzkoušela jsem a myslím, že k mým čtyřem kelímkům nějaká barvičku ještě přibude.

    OdpovědětVymazat
  3. Lenka, no pani... vyzerá to moc dobre....:)

    OdpovědětVymazat